fredag 27 mars 2009

SNÖHELVETE o bra humör

Fredag, var hos psykologen vid 9, innan det svor jag över att det var snö... men vi tackar ändå gud för att 4 blöta hundar inte blev skitiga. Ingen som hellst lust att städa idag så snö är LITE bra... men inte mycket.

Hade ett väldigt bra samtal med psykologen om relationer och mig själv idag, vi ska ändra min inställning till vissa saker... så vem vet kanske jag snart är drömtjejen*fniss*
Jag har en väldigt invand cirkel så vi ska svänga den.

Jag har kollat ut 3 lk 3:or åt Hyzz i höst.
-Oskarshamn 19 sep
-Linköping 18 okt
- Västervik 25 okt.

Sedan är det ju lydnad 1 maj
-Nybro lk 1 Thorsten
-Nybro lk 2 med lånad bc tik

Västervik 22 maj
Fisen lk 1 om hon är frisker...
Och lk 2 med thorsten.

Mh thorsten i maj också...

Sedan 30 Juni Elitlydnads träning hos Frida Sundberg i enköping

6 7 8 Juli Lydnads läger i Kopparberg.

Sedan I aug ska företaget va reggat och häcken full.
Men sedan i höst ska jag tävla också.

Det är två år sedan så jag har fått nerver:(
Uch.

Inga kommentarer: