fredag 3 april 2009

Fredag natt

Jag har tränat hund, en hel del schäfer. Det har gått bra och väldigt dåligt bitvis.
Men jag lär mig en hel del av han. Men nu är han hos husse igen och han får va kvar där.
Kommer låna honom men som det känns inte tävla med honom det är svårt. Knäcker inte den nöten.

Mina egna hundar har inte gjort så mycket senaste dagarna, jag har varit lite trött. Spårat har vi iofs gjort.
Fisen får vila tills vi vart hos vetrinären på måndag. Hon är pigg men har flytningar.
Hoppas vi slipper ta ut allt.

Annars så mår jag väldigt bra. Hade ett jättebra givande samtal hos psykologen i onsdags. Det är sådant som är kvalitets tid.
Trivs ensam här på landet igen, det är vädret. Fint väder gör verkligen livet.

Världen fortgår här utanför och jag tycker väl inte att det är något av värde att notera i min blogg faktiskt. Men man upphör ju inte att bli förvånad ibland.

Fikat med flickorna och haft trevligt med Nilly det kommer man långt på.

Natti

Inga kommentarer: